7 februari 2018

Glada och färgranna paket


Untitled

Idag har vi kalas i stugan. Lillebror fyller år och han uppvaktades lite redan i morse 7.15, innan han skulle till skolan till 8.00. Senare i dag när även Gubben är hemma blir de lite saft och tårta som sig bör.

 Untitled

Inga bilder på Lillebrors paket, för dem har vi gömda ännu. Ett fick han i morse och det öppnades innan jag ens hann föreviga det. Här få ni i stället lite tips på andra paketeringar jag gjort och gett bort.

Untitled

Ni som följt min blogg en längre tid vet att jag älskar att paketera och ge fina gåvor. Inget jag planerar dagar på förhand dock, utan oftast i sista stunden just innan vi ska i väg på fest. Försöker så gott det går att matcha kortet med färgerna i paketet. Korten gör jag själv och har ett antal i lager.

Untitled

Untitled

Untitled






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar