9 juli 2015

Min försommar i IG


Juni insta2

Hej!

Här är det regntungt och grått. De har lovats regn hela dagen. Lite småtråkigt men tillika helt okej för jag har en del att fixa inne. Sådant man inte har ro att göra när solen gassar från klarblå himmel. Har plockat ihop lite ögonblicksbilder jag förevigat på instagram. Bilder fån min vardag.

 Juni insta1

Aldrig någonsin tidigare ha min trädgård blommat så enormt. Tack, till allt regn!

Jubi insta4

Vi har påbörjat möbelrenoveringar vid sommarstugan.

juni insta5

Jag har förälskat mig och planterat bedårande nytt, gökblomster och beundrat mängden penséer. 

Juni insta7


Plockat in och njutit av doften.

Juni insta6
Juni insta10

Planterat en ny klematis, återfunnit såpnejlikan och förundrats över miljoner blommor i silverarven.

Juni insta3

Rockat loss med Måns Zelmerlöv och KAJ.

juni inta11

Förvandlat tråkig gräsmatta till blomrabatt vid sommarstugan och hängt upp nya hängmattor.

juni insta8

Firat sommarlov med rabarberpaj och "skålat med guld" på vår bröllopsdag.

juni insta12

Rensat diket och varit på "jobbkeikka" i sommarsköna Kristinestad.

juni insta9

Ha de gott tills vi ses igen! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar