9 april 2015

Panik!


Hej på er!
Nu kikar jag in, en snabbis bara. Mina bortförklaringar och ursäkter varför jag inte uppdaterar bloggen börjar vara pinsamma :o) Jag får vackert godkänna att det blir så. Prioriterar barnen och familjeliv för tillfället. Ni vet det däran med läxläsning, föra&hämta, hobbyn mm. Hinner knappt hem innan följande uppdrag tar vid. Kommer ihåg när barnen var små och kvällarna var oändligt långa, eftersom alla var hemma hela kvällen. Ni är många som besöker Seralias och det gör mig överhört glad. Det sporrar mig såklart att blogga mer, men som sagt - var sak har sin tid! Hoppas ni orkar vänta?!


Untitled

Sen när man virrar runt som en yrboll, hör det väl till att man glömmer? :o) Lillebror skulle på kalas i kväll och jag hade glömt slå in gåvan och göra kort. Det blev en 8 minuters variant. Tur att mina gömmor är fulla av pysselmaterial så det löste sig. Inget kort i toppen layout men jag tror att 8-åringen inte tänkte på det. Sen hann jag ju inte ens fram med kameran så ni får hålla till godo med oredigerade mobilbilder. Och hej och hå, i morgon är det redan fredag! Jippii! Veckan har känts oändligt lång även om det bara varit en fyradagars vecka! Skön helg till er! Jag tror vi ses i helgen! :o)

Untitled






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar