30 november 2014

Advetskalendern


IMG_7646-1

Nu kan jag visa, för nu har jag gett den. Adventskalender jag knåpat ihop till vårt fadderbarn, en liten tös. Klädde in en skokartong med tapet och fyllde den med klappar. Barnen och jag har pyntat jul här hemma. Vi har det nästan klart. Fint och juligt, precis som det ska vara. Gubben har jobbat i helgen och vi har riktigt brått på jobbet både han och jag just nu. Har kul grejer att visa er, men det får bli sen när det lugnat sig lite. Fin start på advent till er alla!

IMG_7653-1








4 kommentarer:

  1. Vilken glädje för ett barn att få en sån julkalender!
    Önskar dig en fin och stressfri adventstid.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja hon blev glad, den lilla tösen! :o) Tack, detsamma till Dig!

      Radera
  2. Så värdefullt!
    Undrar ju hur du orkar och hinner!
    Men... du är ung! ♥︎

    SvaraRadera
    Svar
    1. Orkar gör jag med allt som är kul, men hinner gör jag ju inte :o) Åtminstone inte med allt jag skulle vilja! Och ung...tja...allt är ju relativt ;o)

      Radera