6 maj 2014

Batmatic och några pallar betong


IMG_4055

Batmatic och ett par tusen kilo betong har sysselsatt mig denna tisdagskväll. Det gäller att hänga på när Gubben 'slås av inspis' (= inspiration och vilja :o)) Efter tioårig väntan verkar min dröm gå i uppfyllelse. Den som väntar på något gott... :o) Tror de blir riktigt bra, även om jag fick frångå tanken om de allra finaste och dyraste plattorna. Ibland vill man en massa och när man tänkt igenom saken och landat, kan man likväl leva utan alla finesser.

IMG_4059




4 kommentarer:

  1. Får väl se då vad det blir av allt detta!
    Huvudsaken din dröm blir sann! ♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo, bildbevis kommer på slutresultatet! Drömmar är väl till för att uppfyllas ;o)

      Radera
  2. För mig är just dessa drömplattorna,
    så simpla men så vackra.
    När och om de blir lagda här hos oss ligger ännu på framtiden :)

    Arbetsglädje till er ♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ju mer jag tittar på dem ju mer förälskad blir jag! Har aldrig gillat 'krusiduller' men drömde om en lite mer robust kantstött variant. Tänkte att de skulle sitta bättre tillsammans med alla naturstenar som finns överallt på vår gård. Men det blev just det simpla, lite strikta som ger spännande kontrast till all natursten i olika valörer.

      Radera