16 mars 2014

Vit värld


Då var världen utomhus vit igen! Så de snöat senaste natt. Men och andra sidan, skall det egentligen vara snö ännu i mars. Vi har bara blivit lite bortskämda med värmen och annalkande våren. Dessutom lyser solen härligt så vi kan väl inte klaga heller?! Får se om jag trots allt får ta mina nyinskaffade kängor i bruk ännu denna vinter (vår), vilket jag räknade med när jag köpte dem.






Kängorna fyndade jag i Hemavan på sportlovet, superbekväma Ecco GoreTex. Normal pris 1500kr och jag fick dem för 799kr (ca 89€). Rätt ok med tanke på att jag kommer att ha dem i många år framöver. Senast jag köpte nya vinterkängor var säkert tio år sen. Mina trotjänare Viking GoreTex. Väldigt hållbara, men nu har de början till hål, så dags för nya!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar