9 oktober 2012

Självkänsla


Hej!

Självkänslan är i botten, ja eller, den är totalt försvunnen efter en dag som denna! Att ha åkt hemifrån kring nio snåret i morse och kom hem lite före 21 i kväll, är kanske inte de bästa. Först en jobbdag där jag inte är nöjd med resultatet. Datakurs som jag knappt orkade koncentrera mig på för att det verkade för krångligt för en okunniga mig. Nån "data-Nisse" lär jag nog aldrig bli :o) Till min lycka hade jag en snäll och hjälpsam bordskompis. Barnen hade saknat mig och hade så mycket att berätta, när jag väl kom hem. Storasyster och hennes lag hade kammat hem silver i skolfotbollen. I dag är det Storebrors födelsedag (även om vi firade i lördags) och Lillebror hade slagit ögat på dagis. Just en dag som denna önskar jag att jag funnits här för dem...

Nu tramset med Hollywood Fruarna i skenet av ljusen på vardagsrumsbordet.
Nati på er, ni som ännu orkar kika in här! I morgon är allt bättre igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar