10 oktober 2012

Nytt försök - Utlottning!

Hejsan på er!

Eftersom det varit krångel (som jag inte vet orsaken till) med att lämna kommentar, för delta i utlottningen av en by M bag och börs, tar jag inlägget på nytt. Nu hoppas jag att det ska funka! Återigen, lycka till!

Inlägget publicerades första gången 30.09.2012.

Hej!


Nu äntligen, den längesen utlovade utlottningen! Snäppet till pinsamt att de dröjde så länge att få igång det. Då kör vi! Jag lottar ut en unik svart by M bag med grön handvirkad spets med tillhörande börs. Baggen är ca 30cm bred upptill och ca 40cm djup. Börsen är ca 13x14cm.
1st lott = lämna kommentar till detta inlägg.
2st lotter = lämna kommentar och gilla by M:s Facebook-sida.
3st lotter = lämna kommentar, gilla by M:s Facebook-sida och länka utlottningen till din blogg.

Du som redan gillar by M på Facebook får såklart en gratis lott. Skriv gärna hur många lotter du tar! :) Dragning 14 oktober.


Lycka till!

6 kommentarer:

  1. Jag vill vara med i utlottningen, har gillar på facebook och kommer att länka till utlottningen i min blogg! :)

    SvaraRadera
  2. Med i utlottningen med tre lotter. Länkar och gillar på FB..

    SvaraRadera
  3. med i utlottningen med 2 lotter :) gillar på FB, har tyvärr ingen blogg att länka på..

    SvaraRadera
  4. Jag är gärna med i utlottningen med två lotter.

    SvaraRadera
  5. Jag vill gärna ha en ny börs:) Är med med 2 lotter o hoppas på tur!!

    SvaraRadera
  6. Mer än gärna skulle jag önska mej en snyggt designad väska av fina du ;)) 3 lotter, för att ha den maximala chansen! :)

    SvaraRadera