12 september 2012

Samvaro


Ny genaration och nya spel. Lillebror spela
Angry Bird och vi andra "vanligt" sällskaps-spel.

Från full storm till...

...plötsligt vindstilla och regn...

...spriiiing!!!

Ösregn och bastubad!

Efter regn kommer solsken!
Jag står och fotar i regnet, vid horisonten spricker molen upp.

Fast food och slow food! :)

Att vara minst men ändå få köra själv! Vilken lycka!

Vår duktiga "kantarell-hund". Storssyster
är helt otrolig på att hitta kantareller.

Vi - i äglflugornas rike.

Resultatet - En korg med skogens guld.

Vi andra pustar ut inneomhus. Storebror raggar vidare.

Köpt mudcake, glass och färska jordgubbar. Serverat
på pappersassiett, smakar så gott!

Att få närvara något så vackert...

...och att lämna ett ställe så fint!

Hej bloggisar!

Kikar in som hastigast och delar med mig av vår sköna helg på fammo och faffas sommarställe. Vi behövde koppla av, hela familjen och rå om varandra! Så där på riktigt! Inga måsten, inga "du måste vänta lite...", inte ett ända "ett ögonblick, jag är upptagen...". Total samvaro!

Jag skyndar vidare...känns som om jag inte gör något annat än skyndar...
Ha de gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar