16 september 2012

Rött & Blått

Hejsan!

Är ni ännu kvar? Knappt hunnit in här och bloggen lider. Mycket kul på gång på alla fronter. Dop, kalas, föräldramöten och en hel del övertid på jobbet p.g.a större intressanta projekt. Som jag sagt så många gånger förr - jag gillar när det händer. Sen borde man ju hinna sova lite mellan varven för att orka också. Valt att sova lite istället för att blogga :)

 

Jag har sytt fler kuddöverdrag av vackra gamla linne handdukar. Samma kollektion som dessa. Återvinning och bevarande av hantverk från gången tid. Den blåa, med ett handbroderat monogram. Jag kunde inte tyda vilken bokstav det är och hoppas jag svängt det rätt väg?! Men och andra sida gör det inget. Fint är det båda vägarna. Överdragen är till 50x30cm kuddar, 14€/st. Är du intresserad av dem kontakta mig per mail eller på by M:s hemsida. Kontaktuppgifterna hittar du till höger.


Solig söndag på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar