10 augusti 2012

Gult är fult?


Hej Fredag!

Jag "hittade" textilfärg i skåpet som jag en gång tänkte använda till barnens kläder, men det blev inte av. I ett annat skåp hitta jag en gammal vit jacka i jeans-stuk. Kombinerade båda fynden och resultatet ser ni nedan. Det är väl typ mitt första så gula plagg, i hela mitt liv :) Detta gjorde jag redan på försommaren och tänkte ha jackan på jobbet med vita byxor och blus. Men eftersom jag var sjukledig före jag gick på semester förblev den oanvänd. Sen tyckte jag den var för gul att ha nu på höstkanten. Men till min glädje råka jag se att mycket gult ingår Esprits höstkollektion. Där tänkte jag fel. Gult är inte bara sommarfärg och gult är framförallt inte fult!


 p.s. Jo, och nu drömmer jag om den snygga gulsvart-randiga klänningen från Esprit :)

1 kommentar:

  1. Roligt att få titta in här på din fina blogg.
    kram
    Hanna

    SvaraRadera