27 augusti 2012

BarnBörsar


Hej!

Idag slänger jag in nya bilder på börsar jag sytt tidigare. Jag har varit så upptagen med att sy nya by M väskor att jag knappt tillåtit mig äta och gå på toa. Jösses så jag njuter av tillvaron vid symaskinen. Får verkligen sända en varm tanke till min Gubbe som skött markservisen de senaste dagarna.


Barnbörsar...?! Egentligen blev det lite entydigt :) Coola, glatt färggranna, för diverse småprylar. Börsar jag tänkt till barn, men varför inte åt vuxna också?! Lite varierande storlek, men ca 12x14cm. Att storleken varierar beror enbart på hur långt det matchande blixtlåset råkar vara. 12€ för dem utan band och 14€ för dem med band. Frakt tillkommer.


Lillebror 5 år, kom lycklig hem från dagis idag med ett nytt recept- Prästkakor. Glädjen blev ännu större när Gubben lovade att de skulle baka dem i kväll. Ni må tro att han var stolt när han sen fick ställa till saftkalas och bjuda oss andra på sina kakor. Mysigt!
 

 Och här är självaste prästen! :o) Den åt Lillebror såklart upp själv!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar