22 juni 2012

Allium

Hej!

Midsommarhelgen är här! Har ni inlett midsommarfirandet? Kanske ni är ute i skärgården, njuter av lugnet och tittar ut över spegelblankt hav? Gubben och jag sitter ännu hemma och myser i soffan. (Han tittar på tv och jag bloggar. Visst går det under kategorin mys?! ;o) ) Jag och det tusentriljoner myggorna tog just en nattrunda i trädgården. Jag ville föreviga trädgårdens allium eller jättelökar som de också  kallas. Visst är det en ståtlig blomma?!

För en och en halv vecka sen...

...nån dag senare...

...ännu lite senare...

...nyss!

Med dessa vackra blomster önskar jag er alla som ännu tittar in -
en fin och avslappnande midsommarhelg!
Må gott och ta väl hand om er!

1 kommentar:

  1. Tack för din fina hälsning hos mig! Det värmde och det är ju såna hälsningar som gör det värt att fortsätta blogga även om man ibland får lite bloggtorka :)

    SvaraRadera