15 januari 2012

Bloggtorka...

Hejsan!

Bloggtorka...nähäpp, inte! Jag hinner bara inte blogga. Prioriterar andra viktiga saker för tillfället. Granen står så grön och grann i stuga ännu. Har inte vattnat den senaste veckan och trots det barrar den knappt. Nästan synd att kasta ut den. Barnen hjälpte mig att plocka bort julen i kväll. Förutom granen då, den får Gubben får slänga ut i morgon. 

Vart efter jag packade ner julgrejer kom jag på hur mycket jag kunde ha bloggat om. Nu har Knut dansat och nästa jul tar vi nya tag. Plundringen av pepparkakshuset sparades till i morgon. Om man sen ska äta ett hus som stått framme i en månad och samlat damm, kan man ju diskutera?! :o)


Har ni sett va barnen och jag grävde upp 26 december. En riktig julmorot :o) Nu är trädgårdslandet täckt av en halv meter snö. Varierande väder får man väl påstå?! Jahapp, då hann lördag bli söndag. Tror jag kryper till kojs nu!

Hoppas ni sover gott i natt!

2 kommentarer:

  1. ja ibland får man verkligen prioritera och tid finns inte för allt! Hoppas tillvaron lugnar ner sig för dig småningom :)

    SvaraRadera
  2. Eller hur Camilla?! Som man bäddar får man ligga! :o) Jag tycker ju om när det händer en massa, men nu hinner jag inte riktigt med... :o)

    SvaraRadera