12 november 2011

Lyckad Lördag

Hej så er!

Vi har haft fullt upp idag. Shopping, matlagning, jobb, fixa och greja. Lyckades med några riktigt bra rea köp. 70% rea på skidkläder till barnen är väl inte fy skam?! Åt mig själv hittade jag en Ril´s klänning för en spottstyver. Vi trängdes i gallerian med alla andra lördags-shoppare, och vet ni, det gick bra. Måste väl nämna att vi inte hör till dem som älskar shopping, och framför allt inte på lördagar.

I kväll när Gubben kom från jobbet lyxade vi till det. Ostbricka och annat gott. Gubben och jag bytte ut rödvinet mot efterrättsvin. Perfekt kombination med ostarna.


Nu tittar vi på "Så mycket bättre" och njuter av de sista vinet med lite vit nougat.


Hoppas ni haft en bra lördag! Kram!

4 kommentarer:

  1. Vilken skön lördag ni haft. Här sover alla 3 killarna och jag avnjuter en kall! :)

    SvaraRadera
  2. Hoppsan, alla tre?? :o) Njut du! Kram till dig!

    SvaraRadera
  3. härlig lördag ni haft! Igår såg jag bara halva favvoprogrammet, somnade på soffan... Ha en bra söndag :)

    SvaraRadera