18 oktober 2011

Kompis Kalas!


 
Hej!

Länge sen sist! Här händer det så mycket nu, så jag knappt själv hinner med :o) Storebrors kompis kalas firades på Gubbens restaurang senaste helg. Perfekt ställe för spelglada barn. Kul hade vi, både barnen och jag. Bjuder på lite bilder och tips. Barnen bjöds på pommes frites med korv, småkakor, chips mm, med de behöver ni väl inte bilder och recept på? :o)

Storasyster och Storebror fixade "skummisarna"
Skumgodis doppade i choklad och strössel. Vilken succé!

Mask i glassen.

Glasspyramid i stället får tårta denna gång. Också succé!

Att ha tillgång till en två-plans spelhall är inte fy skam! Oj, så kul de hade!

Födelsedagsbarnet visar sina kompisar de senaste
"Break-Dance-movsen" han lärt sig :o)

Nu ska jag tvätta bort sminket, ta på mig pyjamas, krypa till kojs med min nya Avotakka (finsk inrednings tidning) som sällskap. God natt önskar jag er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar