21 juli 2011

BabyFeber

Hejsan!

Oj, så det regnar! Som trädgårdsentusiast får jag väl igen säga att regnet behövs. Förlåt, alla "semestrare" som längtar efter sol och värme. Ibland behövs också dessa dagar för att man skall ha tålamod att stanna inne och få hemmasysslorna uträttade. Tråkigt, men så är det eller hur?


Jag har "baby-feber". Inte den bemärkelsen som ni direkt tänkte (fniss), utan feber att skapa söta babygrejer. Nu är de sängkläder på gång. Tre olika Baby by M påslakan. Ett fräscht limegrönt, ett mysigt beige och ett piggt rött. Broderade för hand och alla unika. Storleken på påsklakanet har jag sytt, så att de passar täcket som kommer med moderskapsförpackningen från Fpa. (Finland)




 
Jag har fler lakan under arbete, så hör av er om ni är intresserade.
Då får jag väl snällt återgå till de tråkiga hemmasysslor jag skrev om tidigare. Pust! :o)

Ha en mysig kväll i regnet!

1 kommentar:

  1. Hej ! Jag tycker också det är skönt med lite regn och svalka..man får inspiration att pyssla lite igen !(Har flätat ihop en lampa idag) Helt underbara påslakan och broderier du gjort ! God fortsättning på sköna sommardagar !
    h.
    Carina

    SvaraRadera