14 maj 2011

OmMöblering

Jag möblerade om lite i bloggen. Har tyckt det varit lite rörigt så jag ändrade lite på layouten. Hoppas ni hittar ändå. Nu ska kläderna på och sen ska jag och barnen så i trädgårdslandet. Lökarna har legat i blöt över natten. Bönorna och ärtorna också. Våra barn tycker det är kul att pillra ner olika frön och sen följa hur det växer sommaren lång. Till höjdpunkterna hör, när de får bryta av den första ärtskidan och mumsa på den första jordgubben. De är sommar det!



Trädgårdslandet eller rättare sagt lådor med spaljéer. Min systers händiga sambo har hjälpt oss att bygga dem. Han är jätte duktig på att få till de som jag vill ha det. Jag skissar och han förverkligar det med bravur. Vill ha de estetiskt fint även bland rotfrukter och andra grödor :o)


Gå ut och njut av solen ni också! Kram!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar