24 december 2017

Mina tre magiska ♥


Untitled 

Jag har fått allt jag behöver! Verkligen allt! Tre magiska ting! Redan i fredags. Den vackraste ängeln gjord av Lillebror. En skyddsängel. Önskade mig en julröd ekologisk disktrasa. Den har min syster virkat till mig och sände mig precis till jul. Titta så fin! Och det sista, ett besked. Ett svar. Ett som jag så innerligt väntat på i veckor. Jag är CANCERFRI! Jag! CANCERFRI!!! Jo, det är jag det!

Brevet från patologen har inte hunnit fram så jag gjorde ett samtal till hudpolikliniken. I fredags, innan alla gick på jullov. För att få ett besked. För att få ro i själen. För att kunna förbereda mig på det som komma skall. Ifall att det skall komma. Ett nytt cancerbesked. En ny operation. Men nej, det kommer ingen! Ingen! Nu kan jag sätta den månader långa oron åt sidan. Glömma alla triljoner fällda tårar. Sömlösa höstnätter. Lämna alla ruskiga tankar och i stället fira en riktigt härlig jul med mina allra käraste!

Åter igen mitt ödmjukaste tack för all ovärderlig omtanke!


Önskar er alla bloggläsare en mysig julhelg!
Ta väl hand om varandra!
Julkramar!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar