12 januari 2016

I morgon dansar Knut


IMG_4649

IMG_4621 (2)

Ja i morgon är det Knut, tjugondag Knut, då ska julen ut. Kommer ihåg att min bloggvän Anna-Lena ett år bloggade om sin jul efter julhelgen och då diskuterades det om man kunde göra så? Fniss! Jag tar mod till mig och anammar henne. Sen är ju alla lika nyfikna på hemma-hos-bilder, eller hur? Fniss igen! Det är alltid de som säljer bäst!

IMG_4651

Här finns dock inte mycket kvar att dansa ut. Jag har att plocka ner de sista elkablarna från fönstren och sen att packa ner allt i kartonger för en kommande jul. Som ni ser är det nästan bara julgranen och pappersstjärnorna som skvallrar om att bilderna togs i söndags innan jag satt igång julstädningen. 

IMG_4628 (2)

Inredningsmässigt var vår jul rätt enkel. Jag gillar det så! Nån tomte och många ljusslingor. Julblommor som fortfarande blommar och den ståtligaste gran vi haft på länge. Tack Moffa för den! Granen som kläddes i rött, efter de senaste 10 åren i silver och guld. Jag är också glad över att rumsgranen överlevt sen julen 2014.

IMG_4630 (2)

IMG_4602 (3)

IMG_4624 (2)

IMG_4661

IMG_4606 (2)

Imorgon tänkte jag fortsätta trotsa och visa er bilder från vårt julkök. Köket som blev som nytt efter att vi fick hem köksstolarna vi beställde tidigare i höstas. De kan ni väl inte missa? ;o) Hej tills dess!

IMG_4604 (2)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar