4 december 2014

Mjau uppåt väggarna


IMG_7635

Grå och rosa.

IMG_7622-1

Och kanske en svart till dem.

IMG_7618-1

Och en gul färgklick!

IMG_7612-1

Två rosa om man inte gillar så många färger.

IMG_7621

Äntligen har jag fått alla mina konstverk fotograferade. Ni har fått se glimtar av dem på mina inredningsbilder från vårt hem. Svarat med ormar och grodor. Idag är de dags för kissekatterna. Kombinera hur som helst, vilka färgkombinationer ni gillar bäst och blanda olika storlekar. Alla matchar varandra! Det är min tanke bakom kollektionen! Ska visa er de andra storlekarna snart, snart... För mer info kolla Facebook-sidan!

IMG_7624-1


Vill man inte slå massor med spikar i väggarna gör man som jag - översta tavlan på spiken och de två nedan, på ljus tråd hängande under! Voilà!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar