13 januari 2014

Att en cyber-kram kan kännas så varm


Kikar in som hastigast denna sena afton för att meddela att jag är "fit for fight" igen men vill framförallt TACKA för alla fina hjärtliga hälsningar i samband med förra inlägget! All varm omtanke på bloggen, på Facebook, per mail, meddelanden! Ni är allt fina ni! 

Det var ju aldrig meningen att skrämma nån. Ej heller beklaga. Utan helt enkelt klargöra och berätta för den, som lyckligtvis inte lider av bekymret, lättare ska förstå. Och det verkar jag ha lyckats med, när jag hört och läst era reaktioner.


Nu tar jag natt! Såvida det går, eftersom lampan på himlavalvet verkar vara tänd igen. En "skalle-människa" som jag behöver minst 8h sömn. Vilket jag slarva med och det är sen såklart en bidragande orsak till anfallen. Regelbundna rutiner och hälsosamt liv, som alltid! :o) Nu säger jag som jag brukar säga till kollegerna på jobbet när jag går hem - Puss och kram, så ses vi i morgon! :o)



2 kommentarer:

  1. Läser också inlägget nedan och önskar dig all kraft att ta dig genom anfallen när de kommer. "Botemedel" också, naturligtvis.

    SvaraRadera