4 december 2013

Tre trästjärnor



HippHej! Lite snabbis-foton innan jag dyker vidare i kreativitetens land! :o) Kanske ni såg den svarta stjärnan i går dagens inlägg? Gubben har förverkligat mina idéer! Då är fråga - vit, svart eller träfärgad? Själv gillar jag den svarta! Jag gillar allt svart denna jul! Jag har svart lite här och där! Sen kan var och en pipa sin stjärna efter eget smak och tycke. Den vita blir fin med band i silver eller varför inte guld?! Den träfärgade med traditionellt julrött band! Kanske en dinglande filthjärta?!


Stjärnorna har jag med mig på julmarknaden den 6.12.


Lite tunnare kalkkrita, men ni ser idén!


Eller i trä och rött! Fridfull Juletid! 


Eller så går man lös med brännaren! Design a la min Gubbe :)


Hej, för i kväll!
Nu ska jag fixa det sista innan allt skall packas ner inför marknaden.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar