8 april 2013

Lillebrors rum


Just som jag bannas över att dagarna är för korta och jag inte hinner blogga så mycket jag skulle vilja, kommer jag på att jag glömt visa er sista delen i följetongen om Lillebrors rum. Det lovade jag er längesen. Här kan ni kika på det föregående inlägget, ifall ni missat.


På motsatta sidan från sängen står byrån som slukar massor med leksaker, det nya skåpet för böcker och de två vita lådorna i för alla maskeradkläder. Byrån fick några varv med rollern. (Byråns nedersta låda ligger vid fotograferings tillfället i vardagsrummet. Lego bygge pågår där :o))  Här kan du se hur den såg ut innan. På byråns ena kortsida fäste vi en knoppbräda i metall, i samma stil som handtagen på byrån. Perfekt för att hänga kläder på, sådär lite bakom. De vita förvaringslådorna av konstläder är lagom att sitta på, även för en vuxen.


Ikeas gamla taklampa råkar passa perfekt i färgerna, så den fick bli kvar. På sidan av garderoberna skruvade jag upp två Ikeas metall-lister. Plats för pyssel och konstverk behövs alltid. Ikeas gamla taklampa råkar passa perfekt i färgerna, så den fick bli kvar.


1 kommentar: