1 september 2012

Prima liv

 
 
Go´ lördags kväll!

Nyss hemkommen från jobbet och en vän överraskar med en fin gåva. Tack Mari! Efterlängtade dottern hemma igen efter några dagars frånvaro pga lägerskola. Gubben har köpt mina favorit blommor. Dottern dukar inför middagen och plockar in luktärter. Hon vet att jag älskar den doften, och ställer även i ett hjärta bland dem. Gubbens tappra försök att hitta kameratillbehör jag önskat, som i stället blir ett presentkort. Njutning på spa att se framemot. God mat med bl a inhemska kräftor, så gott att det inte kan beskrivas. (kameran hann jag inte ens tänka på) Gott vin och även skumpa! Att besöka Strömsö och utbyta några ord i folkvimlet med vännen, evigt glada Jim. Äta nygräddade munkar och bara njuta i lugn och ro. Familjen, samvaron och den underbara känslan att ha det gott! Så har min födelsedags-helg sett ut hittills!


 I morgon är en annan dag! Får se vad den för med sig?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar