31 juli 2012

Arabia fynd



 Go´ kväll!

Jag har tillbringat kvällen i syrummet. Kul! Kul! Kul! Nya grejer på gång! Bilder levereras senare.

Ren och nydiskad. Ett av fynden på loppis i Jeppis. En soppskål från Arabia. Lagom enkel och stilren för att tilltala mig. Jag gillar mycket som tillverkats av Arabia genom tiderna, olika stilar och färger, men allt kan man inte köpa bara för att det är fint. Får liksom inte plats i skåpen. Oftast faller jag för helvitt och utan dekoration. Fint att blanda nytt och gammalt, Arabia och Ikea, när allt går i samma stil och färg. Så vill jag ha det...just nu i alla fall ;o)

2 kommentarer:

  1. Fint fynd du gjort! Synd bara att Arabiasaker brukar vara så hutlöst dyra på alla loppisar nuförtiden. WOW, vilken tomatampel du visade i förra inlägget!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. En tia för den tyckte jag var ett kap!
      En sån planta får du köpa nästa vår :)

      Radera