23 maj 2012

Skrynkligt värre


Hejsan Hoppsan!

Väldigt trädgårdsbetonat på denna blogg just nu. Det ligger liksom i tiden :o) Nu undrar ni säker vad i fridens namn jag fotat :o) Jag har drivit upp den på allvar. Satt på en gammal lerkruka och då får den riktigt spratt och skjuter på höjden. Späda fina röda stjälkar fulla av vitaminer och en smak av vår!


...jo, klart att jag talat om rabarber. På några dygn växte stjälkarna 30cm.


Samma snabbis som igår! Jag rusar vidare! Föräldramöte på skolan!

Ha det gott!

2 kommentarer:

  1. Har inte hunnit läsa några bloggar på snart två veckor så jag har missat massor känns det som. Vilka fina blommor du har och härliga bilder från fjolårets blomprakt som du visade i tidigare inlägg.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, snäll! Det sporrar att jobba vidare! Du får väl ta en titt här via live, vetja! :o)

      Radera