27 maj 2012

Livskraft

Hej mitt i natten!

Först nu, hinner jag in här. Jag bloggar och de andra ser på ESC. Vi har fixat och donat dagen lång...eller Gubben har fixat och jag har assisterat (tyvärr får jag snällt godkänna att min högra handled knappt duger till någonting ännu :o/ ) Han har tvättat alla fönster, både på nedre och övre våningen! Jag är så otroligt glad och tacksam för att det är gjort! 


Våren, med sin enorma livskraft. Det gröna spröda som växer, så man nästan kan se det med blotta ögat. Det tycker jag är mäktigt! Nytt liv, som sen blommar hela sommaren! Vår rosentry med sina vackra gröna  blad, verkar ha etablerat sig ordentligt nu. Nu återstår blomningen.

Min kära mamma har haft födelsedag idag! (...ja, det blir igår, eftersom dagens inlägg blir så sent skrivet...)


 Stora varma kramar till världens
bästa mamma och mommo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar