10 februari 2012

Ljus till en vän

 
Go´ afton!

Då var de fredag igen! Kanske ni har ledig helg? Får njuta av familjen och friluftsliv? Jag har lovat jobba lite extra i morgon. Sen ska jag försöka hinna fixa det sista inför nästa helgs bröllop. Min kära lillasyster står brud. Ska bli så kul!

Jag skrev om att vi stöpt ljus för nån dag sen. Lovade visa bilder på ljus som jag dekorerat inför vändagen. Men först de vinröda. De stöpte vi i plastburkar som det varit nudlar i. Lite band och hur fina som helst!


Röda fyrkantiga. Stöpta i mjölkburkar. En liten hälsning till en god vän.


De här ljusen doftar lite, eftersom vi använde ljusstumpar av doftljus.


Nu ska jag krypa ner i soffan bredvid Gubben!

Önskar Er alla en riktigt skön helg!

3 kommentarer:

  1. så fina med det extra piffet :) Trevlig helg!

    SvaraRadera
  2. Jättefina ljus! Det är år och dag sen jag stöpte ljus i mjölkburkar senast, jag tror inte ens jag kommer ihåg hur man gör längre.

    SvaraRadera