7 januari 2012

Total avkoppling

Vilken helg?! Familjeliv, besök av goda vänner, bastubad, utevistelse i solskenet, god mat... Med andra ord en helt vanlig helg, förutom de härliga besöket av vännerna. Jag har inte känt mig så avslappnad på flera månader. Alla de otaliga måsten finns kvar och andra projekt med deadline. Trots det klarade jag för en gångs skull av, att koppla av. Två dagar extra ledigt i samband med helgen gör förstås också gott. Något som verkligen behövdes!

Här om dagen lyckades jag få fram kameran i rätt ögonblick. Jag förevigade en solstråle! Vår gudson Abbe! Eller Abbin (på ren Kristinestads dialekt) som Lillebror kallar honom. Och vem skulle inte bli glad av att träffa en sådan krabat!

Puss på dig, Abbe! Saknar dig redan!

Solig söndag till er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar