1 december 2011

Beslutsångest


Hejsan Hoppsan!

Har haft beslutsångest huruvida jag skulle delta i Kvinnornas Julmarknad den 6.12 eller inte. Mest p.g.a att jag i år upplevde att tiden inte räckte till. När idéerna är många och det kliar i fingrarna, måst man trots allt slå till. Nu börjar tiden bli knapp och jag bubblar av idéer. Ju mer jag får färdigställt desto mer nya idéer får jag. Blir många sömnlösa nätter för att förverkliga allt. Får se hur de går ;o)


Fler hantverk till marknaden. En glad hälsning i juletid.

Hoppas ni får en fin helg!

3 kommentarer:

  1. wow, vad fint du har pysslat igen!! Hade inte tänkt besöka marknaden i år men nu börjar jag ju fundera om... Du har fixat lite på bloggen också ser jag, trevligt med jul/vintertema!

    SvaraRadera
  2. Superfint ! Du måste delta !!!..tänk så många som kommer att ha glädje av att få hem ett av dina fina alster..men förstår att det känns stressigt...min dröm är också att nångång orka producera så mycket att man skulle kunna sälja det man gjort..
    Kämpa på !
    Kram
    Carina

    SvaraRadera
  3. Tack, Camilla och Carina för all uppmuntran! De värmer mer än ni kan tro. Kommer ni på marknaden titta gärna "in hos mig"!

    Önskar er båda en så skön helg! Kram!

    SvaraRadera