1 november 2011

Mia och liljor

Hejsan!

In här som hastigast för att sända er en november hälsning fylld av vackra liljor! Köpte dem i lördags för en lite summa på den stora gröna marketen. Det slår ut nya blommor för var dag! Och vilken doft...helt underbart! En doft som sprider sig i hela nedre våningen.


I sällskap av min väninna har jag idag varit på Mia Törnbloms(klick) föreläsning om personligt ledarskap(klick). Oj hjälp, så bra det var! En helt suverän föreläsare och vilket engagemang?! Kan berätta mer om det en annan gång. För om henne och hennes föreläsning kunde jag säkert skriva i timmar. Hon föreläste så bra att jag skratta så jag grät. Strax efteråt berörde hon så djupt, vilket gjorde att det åter igen var svårt att hålla styr på tårarna.


Nu smyger sig min "trogna objudna vän, Migrän" på besök. Plockar i mig nått piller till innan det är för sent! (Fasen, den som ger sig i första taget) Jag som hade planerat att få SÅ MYCKET utfört i kväll :o/

 Jag blev idag påmind av Mia, och delar med mig till er...

Kom ihåg att just du är värdefull!

2 kommentarer: