30 mars 2011

NackFixare

Idag har jag varit till min "nackfixare". Äntligen, känns det som! Oj usch, att jag har haft ont i nacken och axlarna. Gått med ständig huvudvärk en tid, igen!

Jag är beroende av min egen dyna. Skyller enbart på dynan, för jag tränar ju nacke och axlar  flera gånger om dagen, och på natten också :o) Jag hade duktigt packat med den till Hemavan för att sova gott där hela veckan :o) Men pga de olyckliga omständigheterna hann jag inte få den med mig till sjukhuset i Umeå :o) Vad månne ambulanshelikopterpiloten (oj, så lågt ord det blev) sagt om jag bett honom vänta, så maken hämtar min dyna åt mig från stugan ;o)


Tror ni man skulle må gott på alla vis om man fick sova på dessa vackra kuddar? :o) När jag sydde dem tänkte jag nog främst att de skulle pryda soffan eller ligga fint på sängen.


Kuddarna tillhör samma kollektion som de runda - Skapa nytt av gammalt!  Denna gång fyrkantiga, 50x50cm, med söta bollar i hörnen. Materialet är vitt tjockt 100% bomull, med både virkade och knypplade spetsar. Spetsarna är återvunna, likadant som på de runda.




Denna kudde som jag gav som födelsedagsgåva till en god vän.

2 kommentarer:

  1. Hej! Vill bara meddela att lyx-hustrun kommer till Vasa på lördagen.Jag och en väninna skall "shop-til-vi-drop"...
    Nää,vi ska ha miljöombyte.Hon har 2 småa barn,så hon tar lite morsvila och jag är sällskapsdam.Skall via hårsalongen och klippa mina extension av en som KAN klippa.Behöver också balsam med färg i.Sen ska vi besöka handarbets å pysselaffärer.När vi shoppat, tar vi en bit mat.Ska bli kul!/N

    SvaraRadera
  2. Ååååå, va roligt! Bra för dig också att komma ut lite! Projekt på gång i restaurangen, men högst troligt är vi hemma på lö. Om det är ngt så är det ju bara att höra av er! KRAMEN!

    SvaraRadera